Retur-och återbetalningspolicy
RETURER OCH ÅTERBETALNINGAR
På NordicClear™ är din nöjdhet vår högsta prioritet. Vi erbjuder en returrätt på 30 dagar . Här är allt du behöver veta om vår retur- och återbetalningspolicy:
VILLKOR FÖR RETURER
Returperiod:
- Du har rätt att returnera en produkt inom 30 dagar från det att du mottagit den.
Produkten:
- Produkten måste vara i nyskick, oanvänd och i sin originalförpackning.
Undantag:
- Returer av hygienartiklar, underkläder eller specialbeställningar accepteras endast om produkten är defekt eller skadad vid leverans.
SÅ HÄR RETURNERAR DU EN PRODUKT
-
Kontakta oss:
- Skicka ett mejl till kund@g-nnofsweden.se med ditt ordernummer och anledning till returen.
-
Returfrakt:
- Returfrakten betalas av kunden, förutom vid reklamationer för defekta eller felaktiga produkter.
- Returfrakten betalas av kunden, förutom vid reklamationer för defekta eller felaktiga produkter.
ÅTERBETALNINGAR
- När vi har mottagit och inspekterat din retur behandlas återbetalningen inom 7 arbetsdagar.
- Återbetalningen sker via samma betalningsmetod som användes vid köpet.
Försenade eller saknade återbetalningar:
- Kontrollera ditt bankkonto.
- Kontakta ditt kreditkortsföretag – det kan ta några dagar innan återbetalningen syns.
- Kontakta din bank då behandlingstider kan variera.
- Om du fortfarande inte har mottagit din återbetalning, kontakta oss på kund@g-nnofsweden.se
BYTEN
- Vi byter endast produkter som är defekta eller skadade.
- Vill du byta till samma vara? Kontakta oss via mejl för att få instruktioner om hur du går tillväga.
RETURFRAKT
- Kunden ansvarar för returfrakten, om inte returen gäller en defekt eller felaktig produkt.
- Skicka ett mejl till kund@g-nnofsweden.se för att få detaljerade instruktioner om returadressen och processen.
KONTAKTA OSS
Har du fler frågor om returer eller återbetalningar? Kontakta oss via mejl på kund@g-nnofsweden.se. Vi finns här för att hjälpa dig!