Retur-och återbetalningspolicy

RETURER OCH ÅTERBETALNINGAR
NordicClear™ är din nöjdhet vår högsta prioritet. Vi erbjuder en returrätt på 30 dagar . Här är allt du behöver veta om vår retur- och återbetalningspolicy:


VILLKOR FÖR RETURER

Returperiod:

  • Du har rätt att returnera en produkt inom 30 dagar från det att du mottagit den.

Produkten:

  • Produkten måste vara i nyskick, oanvänd och i sin originalförpackning.

Undantag:

  • Returer av hygienartiklar, underkläder eller specialbeställningar accepteras endast om produkten är defekt eller skadad vid leverans.

SÅ HÄR RETURNERAR DU EN PRODUKT

  1. Kontakta oss:

    • Skicka ett mejl till kund@g-nnofsweden.se med ditt ordernummer och anledning till returen.
  2. Returfrakt:

    • Returfrakten betalas av kunden, förutom vid reklamationer för defekta eller felaktiga produkter.


ÅTERBETALNINGAR

  • När vi har mottagit och inspekterat din retur behandlas återbetalningen inom 7 arbetsdagar.
  • Återbetalningen sker via samma betalningsmetod som användes vid köpet.

Försenade eller saknade återbetalningar:

  1. Kontrollera ditt bankkonto.
  2. Kontakta ditt kreditkortsföretag – det kan ta några dagar innan återbetalningen syns.
  3. Kontakta din bank då behandlingstider kan variera.
  4. Om du fortfarande inte har mottagit din återbetalning, kontakta oss på kund@g-nnofsweden.se

BYTEN

  • Vi byter endast produkter som är defekta eller skadade.
  • Vill du byta till samma vara? Kontakta oss via mejl för att få instruktioner om hur du går tillväga.

RETURFRAKT

  • Kunden ansvarar för returfrakten, om inte returen gäller en defekt eller felaktig produkt.
  • Skicka ett mejl till kund@g-nnofsweden.se för att få detaljerade instruktioner om returadressen och processen.

KONTAKTA OSS
Har du fler frågor om returer eller återbetalningar? Kontakta oss via mejl på kund@g-nnofsweden.se. Vi finns här för att hjälpa dig!